Aastaks 2014 oli Iglusaun jõudnud punkti, kus unikaalne toode oli käima lükatud, aga müük jäi tagasihoidlikuks.

Üritasime Iglusauna brändi täita tähendusrikka sisuga. Meie brändi kommunikatsioonieesmärk oli rääkida lugu ja tuua tegeliku toote kliendile võimalikult lähedale – ootamatutesse kohtadesse, valmis koheseks proovimiseks.

Piiratud vahendid nõuavad loomingulist lähenemist – kombineerimisime prindid ja Facebooki kampaania elemendi suhtekorralduse ja sponsporlustegevustega.

Tänu Brändi loomisele koges tulu 8-kordset kasvu. Lisaks sellele nägid ekspordiartiklid märkimisväärset läbimurret – 2015. aastal müüdi toodet 15 erinevas riigis.

Koostöös Iglusauna meeskonnaga.

VÕTA ÜHENDUST
Identity OÜ
© Identity OÜ 2023
Infopäring