2015. aastal asutatud Inbank oli turul täiesti ainulaadne uus pank, mis võttis eesmärgiks tagada klientidele parimad võimalikud pakkumised, mis vastanduksid turuliidritest universaalpankade pakkumistele. Me lõime nn pank-pangas-lähenemise. Uue brändi tutvustamiseks otsustasime loobuda kallitest graafikalahendustest ja keskendusime selle asemel hoopis pakkumiste väärtusele. Meie kampaaniad olid vana kooli pangandusest täiesti erinevad ning me kasutasime meedia tähelepanu tõmbamiseks edukalt ära Inbanki asutajate ja juhtide suhtekorralduslikke avaldusi.
Uue brändi turuletoomine õnnestus suurepäraselt. Tänu kampaaniale avati Inbankis 11 miljoni euro väärtuses hoiuseid ja sellega saavutati 220% eesmärgist. Koostöös Inbanki meeskonnaga.
inbank
VÕTA ÜHENDUST
Identity OÜ
© Identity OÜ 2024
Infopäring