2015. aastal loodud Inbank oli turul unikaalne uus pank, mille eesmärk oli pakkuda klientidele parimaid võimalikke kokkuleppeid vastupidiselt neile, mida pakkusid turu juhtivad üldpangad.

Lõime niinimetatud „pank pagas“ kontseptsiooni. Et uut brändi kommunikeerida, otsustasime loobuda kallitest visuaalidest ning keskenduda hoopis pakkumiste väärtusele. Meie kampaaniad olid stiililt tugevas kontrastis vanakoolipangandusega ning kasutasime efektiivseks meedia tähelepanu püüdmiseks Inbanki loojate suhtekorralduslikke väljaütlemisi.

Uue brändi käimalükkamine oli suur edu. Tänu kampaaniale avati Inbankis 11 miljoni euro väärtuses hoiuseid, mis oli 220% eesmärgist.

Koostöös Inbanki meeskonnaga.

inbank
VÕTA ÜHENDUST
Identity OÜ
© Identity OÜ 2023
Infopäring