Lummus on tööstuslikult toodetud isikupärane disainehete bränd, mis sisaldab Eestist inspireeritud kollektsioone. Kõik nende ehted on valmistatud kvaliteetsest hõbedast, ühendades traditsioonilist käsitööd ja tänapäevaseid tehnoloogiad. Lummus on tasakaal autoriehte ja masstoote vahel.
Identity tegeles mitu aastat uurimistöö, toote- ja brändiarendusega ning 2015. aasta varasuvel jõuti avalikkuse ette kauaoodatud kollektsiooniga. 1923. aastal asutatud juveelitehas Eesti Juveel otsustas oma uued tooted suunata pigem nooremale, teadlikumale ja nõudlikumale sihtrühmale ning kasutas ära oma tugevusi turul. Tootjana oli neil Eestis ette näidata hea maine, ajalooline positsioon ja parim tootmisvõimsus hõbeehete valmistamiseks. Just see andis neile kodumaiste konkurentide ees eelise. Rahvusvahelises konkurentsis püsimiseks panustasid nad Eesti disainile. Identity ettepanekul moodustati spetsiaalne disainimeeskond, kuhu kutsuti kolm tuntud Eesti ehtedisainerit: Gvido Valickis, Birgit Skolimowski ja Krista Lehari.
Disainimeeskond sai ülesandeks kujundada Eestimaa vaiksest ilust inspireeritud disainistiil, mis kannaks endas iidseid eesti juuri, kuid peegeldaks ka ülemaailmseid arengusuundi. Disainerid pidid looma ehteid, mis esindaksid põhjamaist eksootikat, väärikust ja originaalsust, olles samal ajal nii eksklusiivsed kui ka taskukohased. Lummus jõudis esimest korda tarbijateni Rocca al Mare kaubanduskeskuses asuva äsja moderniseeritud ja ümberkujundatud tehasepoe vahedusel, mis praegu kannab nime Eesti Juveel. Algses valikus oli viis kollektsiooni: Rannarahvas, Võilill, Pühendusega Pärdile, Suvemaja ja Võsailu. Pajuvitsamotiivi kasutav Võsailu osutus klientide hulgas kõige populaarsemaks.
Tootearendus on keeruline ja mitmetahuline protsess, mille õnnestumine sõltub kõigi asjakohaste tegurite täpsest hindamisest. Lummuse loo teeb eriliseks brändi olukorra, võimaluste ja võimete järkjärguline kujunemine läbivalt terviklikuks ideeks.
VÕTA ÜHENDUST
Identity OÜ
© Identity OÜ 2024
Infopäring